Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A sokadik első találkozás

2015/09/20. - írta: bádog ember

Barangolásaim a mennyek országában

Sokféle célt szolgált már ez a felület az életemben. Az utóbbi időben leginkább azt, hogy kiüvöltsem magamból a fájdalmamat és a kérdéseimet, ja és persze, hogy megterheljem magam körül az emberek lelkét torz agyszüleményeimmel. Ez a korszak azt hiszem lezárult, az agymenésemet innentől kezdve megtartom magamnak, és talán majd csak szóban, egyszerűen, nem napokra leszívva a másik energiáját mondom el. Talán.

Az írást viszont nem szeretném abba hagyni, ezért úgy döntöttem, hogy a tegnapi felismerésem szolgálatába állítom: arról fogok írni, hogy mit találok Isten országában. Tegnap értettem meg azt, hogy az életemet eddig szarul éltem. Hatalmas űr tátong bennem, érzelmi űr. Ezt pedig másokkal próbáltam betölteni. Mások érzelmein élősködtem, mások energiáit szívtam el arra, hogy a lelkemben tanyázó szörnyet nap, mint nap etessem. Pedig ennél van egy sokkal egyszerűbb és teljesebb megoldás.

Közel akarok kerülni Istenhez. Azt akarom, hogy beköltözzön a lelkembe, és tartsa féken a szörnyet. Ennek azonban feltételei vannak.

A következő időszakban csöndben leszek. Kézbe fogom venni a Bibliámat, és megpróbálom megérteni Őt. Valószínűleg alkalmakra is fogok járni, emberekkel is fogok beszélgetni, és megpróbálom az egész életemet ezen a szemüvegen keresztül nézni. Nem lesz könnyű, nem lesz egyszerű és főképp nem lesz nyugodt. De azt hiszem szükségem van erre.

Szóval, ha úgy érzed, hogy szeretnél részese lenni egy ostoba senkiházi útkeresésének, néha nézz be hozzám!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://talalkozasok.blog.hu/api/trackback/id/tr487803264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása