Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A sokadik második találkozás

2015/09/20. - írta: bádog ember

Megéri-e?

Ígértem nektek, hogy, ha van kedvetek, barangolhattok velem Isten országában. Azt hiszem a mai napom tanulsága az lesz, hogy mennyire rohadt nehéz lesz a többi napom. De egyben az is, hogy mennyire megéri. 

Ma meghoztam egy döntést. Sokan segítettek, sokan támogattak szavakkal, tettekkel, gondolatokkal, vagy csak egyszerűen a szeretetükkel. Ennek ellenére a döntés retek nehéz volt. Miért? Mivel baromira nem vágytam rá, hogy meghozzam. Valami egészen másra vágytam. Ezen viszont nem lett volna rajta Isten áldása. 

Tehát a döntés. Ráadásul az én döntésem csak a kezdet, és egyben valaki más döntésének előkészítése is. Alakul már a rohadékság. De a lényeg, bármit is döntsön majd, azon rajta lesz Isten áldása, mert az Ő keze fogja vezetni a döntés meghozatalában, és ezt azt hiszem el fogom tudni én is és Ő is fogadni. 

Szóval döntöttem. Kicsit lerágtam a saját lábamat, aztán agyonvertem vele saját magamt. De, a vérbefagyott torzó helyett megerősödve állok jelenleg az elmúlt egy hónapom romjai fölött. Én zúztam szét. De talán majd Ő épít belőle valami sokkal jobbat. 

Talán...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://talalkozasok.blog.hu/api/trackback/id/tr617804882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása